Status Projek

Pada minggu lepas 23/5, saya melawat projek serai saya spt biasa. Ternyata kesan penggunaan baja TunjangRia tersebut amat membanggakan saya di mana semua pokok2 serai saya tumbuh dengan pantas dan menghijau. rumpun2 menjadi semakin besar. kesan penyakit bena perang sudah agak tidak kelihatan.


Pokok serai semakin meninggi hingga ke Pinggang Partner saya.

Partner saya seadang merumput di sepanjang baris.

Pokok serai saya yang menghijau. Kesan Bena Perang sudah hilang dan pokok membesar dengan pantas.
Pokok2 serai yang sudah matang. saya sedang berhubungan dengan Moja Ventures untuk menetapkan proses menuai pada Pertengahan Jun. Diharap hasil yang diperolehi lumayan.
So, kepada pembaca blog saya. Sekiranya ingin membuat tempahan baja TunjangRia bolehlah hubungi saya. harga tidak mahal dan penghantaran boleh dirundingkan sekiranya kuantitinya banyak.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Permohonan Tanah

Proses Tuaian Madu

Kenalilah Madu Kelulut Asli